翻譯社就是這首歌的又油又機歪的前奏 把天成翻譯社一把拖進旋死裡的!!!! 不過我一點也不恨啊!!愛死了!!!! Children of bodom-Hate Me!           恨 我! http://www.youtube.com/watch?v=GQkLBqc78aw

I was born in ashes of molten hatred Raised by demons in abodes of the dead The Reaper's scythe I fall upon to light my path Wrecked by mangled wounds of life I have become become the resurrection of the Evil one 'Y know that I don't fucking care if I live or die 我從憎恨溶蝕的灰燼中降生 從惡魔的屍堆中成長 我攻向擋我去路翻譯社手持厲害巨鐮的死神 被斬擊後翻譯社活下的刀傷讓我興奮 天成翻譯社要成為,會成為復活的萬惡之王 是死是活,翻譯公司知道天成翻譯社他媽的一點都不在乎 I need a bishop preaching fire to get away with my sins I despise everything I see so I don't give a fuck if ya hate me 我需要一位能傳道的主教,燒盡我所逃避的罪過 天成翻譯社鄙夷萬物,所以老子才不鳥你他媽到底恨不恨天成翻譯社 Ain't got respect for humanity Never lived or wanted immortality The Reaper's shadow I fall upon to obscure my path Every day I'm being battered up until I bleed You motherfuckers just leave me be Ya could never give me cure for the pain I feel inside 我得不到眾人崇拜 亦不曾存活,不渴求長生 我攻向擋天成翻譯社去路的死神幽影 我逐日都被重擊直到淌血 幹!!翻譯公司這忘八給我溒開 因為你永久無法治癒這令天成翻譯社瘋狂的痛苦 Led by the Reaper I walk in the night Show me the way to your kingdom come 死神引領我行走於黑夜 指引我至屬於你的國家 I believe in Armageddon翻譯社 I've been baptised in alcohol I'm embodiment of Antichrist I'm living for my own demise 天成翻譯社相信活著界末日時, 我會受洗於烈酒 因為我是敵基督的化身 我會活著終結我的一切

文章出自: https://www.ptt.cc/bbs/RockMetal/M.1261560049.A.D4C.html有關翻譯的問題歡迎諮詢天成翻譯社

arrow
arrow

    floressknryt 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()